Je winkelwagen is momenteel leeg!
Veelgestelde Vragen
Hieronder hebben wij een aantal veelgestelde vragen verzameld. Mocht u er, na het lezen van de onderstaande vragen, toch niet helemaal uit zijn, laat het ons gerust weten. Wij staan altijd open om uw vragen te beantwoorden. Bekijk hier hoe u het beste contact met ons op kunt nemen.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
Na ontvangst van betaling versturen wij uw pakketje binnen 3 werkdagen. Uw bestelling zal aan een bezorgende partij (PostNL of DHL) overhandigd worden en vervolgens verzonden worden. Wij hebben geen invloed op de bezorgtijden van de bezorgende partij. Gemiddeld duurt het 1 tot 3 dagen om de kussens bij u af te leveren. Het totale proces kan dus 1 tot 6 werkdagen duren.
LET OP! Door de bovengemiddelde drukte bij de bezorgende partijen (PostNL/ DHL) kan de bezorgtijd oplopen tot wel 7(!!) werkdagen! Dit zou in het ergste geval betekenen dat het totale proces 13 werkdagen kan duren. HIER HEBBEN WIJ GEEN INVLOED OP. Ook wij vinden het enorm vervelend dat de verzendtijden buitenproportioneel lang zijn. Wij raden u dan ook aan om tijdig te bestellen en bij tijdsdruk gelieve eerst bij ons te informeren of uw tijdige verzending haalbaar is. U kunt contact met ons opnemen via: info@decokussens.nl
Is uw verzending na 14 dagen nog niet geleverd? Neem dan per direct contact met ons op! Er is vrijwel zeker iets mis gegaan bij de bezorgende partij (PostNL/ DHL). Wij kunnen snel schakelen en kijken via onze account manager bij deze partijen waar het mis is gegaan. U kunt ons altijd bereiken door een mail te sturen naar: info@decokussens.nl. Vergeet a.u.b. niet uw ordernummer en eventuele track & trace code in het mailtje te vermelden. Zo kunnen wij u sneller van dienst zijn.
Hoe kan ik mijn bestelde kussen(s) retourneren of ruilen?
Op onze Retourbeleid pagina kunt u alle informatie vinden over het retourneren of ruilen van uw bestelde product(en).
Klik hier om naar de Retourbeleid pagina te gaan.
Kan ik mijn bestelling nog cancellen?
Dit kan alleen als de producten nog niet verzonden zijn. Laat het ons daarom z.s.m. weten als u wenst uw bestelling te cancelen. Dit kan door een mailtje te sturen naar: info@decokussens.nl. Vergeet a.u.b. niet uw ordernummer te vermelden in het mailtje. Zo kunnen wij u sneller van dienst zijn.
Hoe verzenden jullie de producten?
Onze kussenhoezen worden zorgvuldig verpakt en t/m 3 á 4 stuks per brievenbus verpakking verzonden. Als u meer dan 3 á 4 kussens besteld dan verzenden wij in 90% van de gevallen de kussens in een stevige verzenddoos. Alle verzendingen zijn voorzien van een Track & Trace code. Deze codes worden op de dag dat het pakketje ingescand wordt door PostNL automatisch in een e-mail naar de klant gestuurd. Als u op de link in deze e-mail klikt dan kunt u op de desbetreffende pagina uw pakketje volgen.
Ik heb een andere vraag, hoe kan ik jullie bereiken?
U kunt onze contact gegevens vinden op onze Contact Pagina.
Klik hier om naar de Contact pagina te gaan.
Ook kunt u ons eventueel een mailtje sturen op: info@decokussens.nl